استاندار خراسان رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد
سرخط خبرها

شناسایی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اقلام احتکاری و تقلبی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۸۱۱۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
شناسایی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اقلام احتکاری و تقلبی در خراسان رضوی
رئیس پلیس امنیت و اطلاعات عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اقلامی که خارج از شبکه به صورت احتکاری، تقلبی و غیر مجاز قصد داشتند وارد بازار کنند را با همکاری اطلاعاتی پلیس شناسایی و به مراجع مربوطه اطلاع دادیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ امید نوده‌ای در همایش پاسداشت نیروی انتظامی که امروز سه شنبه، ۱۸ مهر در هتل پردیسان مشهد برگزار شد تصریح کرد: سه راهبرد اصلی سلامت، امنیت و معیشت را سرلوحه کار خود با توجه به شعار سال داریم.

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ادامه افزود: در همین راستا ۵۰ هزار بازدید از واحد‌های صنفی در بحث اصناف فاقد مجوز داشتیم. در حوزه سلامت بازدید بر ۲۵۰ واحد صنفی که در امور پزشکی مداخله وفعالیت داشتند رسیدگی و برخورد کردیم. با توجه به اینکه موضوع احتکار دغدغه مسولان است، از ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اقلامی که خارج از شبکه به صورت احتکاری، تقلبی و غیر مجاز قصد داشتند وارد بازار کنند با همکاری اطلاعاتی پلیس آن‌ها را شناسایی و به مراجع مربوطه اطلاع دادیم.

سرهنگ نودهی افزود: دربازه زمانی ماه صفر و نوروز حضور ۶ میلیونی زائر در مشهد راداشتیم که می‌طلبید نظارت شبانه روزی داشته باشیم.قطعا یکی از موضوعات مورد تاکید خدمات رسانی به موقع در بحث اربعین بود. با اقدامات جهادی در سال جاری بیش از  ۳۰۰میلیارد تومان پول در جیب مردم که قصد سفر اربعین داشتند صرفه جویی شد.

صرفه جویی  ۳۰۰ میلیارد تومانی را در  کاهش هزینه ها  برای مردم در اربعین داشتیم

فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این همایش اظهار کرد: نمی شود از شهدا و خانواده شهدا یاد نشود. این توفیق است که سالیان سال در خدمت رسانی هستیم. خدمت رسانی در مضجع مطهر و منور امام رضا  (ع) افتخار و  سربلندی ما است اما تکلیف سربازی مردم و در کنار این مضجع که همه مجاور هستیم تکلیف سختی است.

سردارمحمدکاظم تقوی با بیان اینکه هزاران زائر و مجاور امنیتشان با ما است، افزود: ماموریت های ما با موضوعات تلخ و شیرینی همراه است. عمدتا ما را به اقدامات سلبی می شناسند اما همه از خدمات انتظامی بهره مند می شوند. وقتی کارنامه یکساله مان را نگاه می کنیم، میلیون ها خدمت داریم اما گاها باعث رنجش هم می شویم.  حتما دربرنامه کاری در مبنا و مفهوم چیزی به عنوان اقدامات سلبی نیست علی رغم اینکه تکلیفی بر ما است. 
 
وی افزود: فراموش نکنیم دشمن از دشمنی دست برنداشته، تمام تلاشش این است که چرخ اقتصاد نچرخد و ما به عنوان تامین کننده امنیت تلاش ما بر این است که اقدامات عکس ان باشد این امادگی داریم ارامش و آسایش خود را فدای ارامش و آسایش مردم کنیم.

به گفته فرمانده انتظامی استان، این باعث خشنودی است که در ستاد برگزاری اربعین سربلند بودیم ، نتیجه اجرای ماموریت اربعین و اقدامتی که اتفاق افتاد بیش از  ۳۰۰ میلیارد تومان کاهش هزینه را برای مردم به دنبال داشت اگرچه این مردم این موضوع را احساس نکردند اما نا محسوس اقداماتی انجام شده مردم سفر راحتی را داشته باشند. کار بسیجی وار برای سفر مردم به اربعین در استان انجام شد. در دهه آخر صفر هم با اقدامات منسجم با سربلندی و کمترین مشکلی خدمات و امنیت به زائران داده شد.

عودت ۳ میلیارد تومانی وجه به مردم از ابتدای سال تاکنون

هادی مخملی، رییس اتاق اصناف مشهد در ادامه این همایش اظهار کرد: امنیت ،ایجاد آن و اجرای قانون از ارکان اصلی ثبات جامعه است. که یکی از عمده وظایف نیروانتظامی است و این نظم جامعه را مرهون خدمات این عزیزان هستیم. در همه اعصار حضور نیرو انتظامی را داشتیم. در رویدادهای سال گذشته نیرو انتظامی نقش پر رنگی در کف بازار و نظم دهی ایفا کردند. امروز نیروی انتظامی مزین به رشادت ،استقامت و مسلح به سلاح قانون است . از همه شهدای فراجا یاد میکنیم و قدردان آنها هستیم.

وی با اشاره به اقدامت نظارتیی اتاق با همکاری نیرو انتظامی به ویژه در دهه آخر صفر افزود: از ابتدای سال ۵۴ هزار بازرسی داشتیم که منجر به عودت ۳ میلیارد تومان وجه به مردم شده است.

تشکیل ۳۰۰ پرونده در حوزه قاچاق استان

معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در همایش پاسداشت نیروی انتظامی یادآورشد: ما باید قدردان و‌ شکرگزار نعمت امنیت باشیم. در روایت هم ذکر شده دو نعمت امنیت و سلامت مجهول است که در بحث امنیت ما مرهون زحمات انتظامی و نظامی هستیم. در سازمان صمت افتخار داریم در بخشی از وظایف در خدمت این بخش هستیم. در بخش بازار از لحظه ای یک صنف شکل میگیرد از کمک نیروی انتظامی بهره می بریم. در رحوزه سرقت و ساماندهی اتباع ،سازمان صمت این افتخار را دارد که عضو کارگروه است و با نیروی انتظامی همکاری دارد.

علی غفوری مقدم یادآورشد: یکی از حوزه دیگر افتخار همراهی داریم حوزه قاچاق است. در شش ماه ابتدای سال جاری بیش از  ۵هزار بازرسی در حوزه قاچاق و ۳۰۰ پرونده در این حوزه  تنظیم شد که با همکاری نیرو انتظامی انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->